דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארגז הכלים המלא למסחר עצמאי מוצלח בבורסה 

מאת    [ 03/01/2012 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 1998 פעמים ]

מסחר עצמאי יכול להתקיים במידה מוצלחת רק אם המשקיע מכיר היטב את עולם המסחר. מניות הן נושא דינאמי מאוד, וכך גם קרנות נאמנות ומסלולי השקעה אחרים. למעשה, מסחרי עצמאי בבורסה מושפע מהחדשות, מהחלטות מדיניות ומתנודות גיאו-פוליטיות לא פחות מאשר הוא מושפע מנתונים כלכליים גרידא. בנוסף, מחזורי מסחר לדוגמא יכולים ללמד לא מעט על חוסנה או חולשתה של מגמה מסוימת. אם אתם חוששים לסיומה של מגמה חיובית או מצפים לתחילתה, דעו כי סקירת מחזורי המסחר והסתמכות על שיקולים נכונים תספק לכם ארגז כלים למסחר מוצלח.

 

חושפים את האמת מאחורי מחזור המסחר

העניין הראשון אליו יש להתייחס כאשר מבצעים מסחר עצמאי בבורסה הוא המחזור. המגמות בבורסה הן אחד האספקטים החשובים ביותר עליהם נסמך כל משקיע, וככל שנדע לנצל בצורה טובה יותר את המידע הקיים לגביהם כך נבטיח השקעה בעלת רמת תשואה גבוהה. ישנה חוקיות ברורה למחזורי מסחר: מחזורים נמוכים, המגיעים לצד ירידות שערים חדות, מעידים על קיטון של הקונים לעומת סטטיות ויציבות של המוכרים, באופן יחסי. לעומת זאת, מחזורי מסחר גדולים מעידים על ההיפך ? גידול בהיצע מול רמה יציבה של ביקוש.

 

כיצד מתומחר הפחד שלכם מפני התנודות במסחר?

עניין שני אליו יש להתייחס בכל הקשור אל מסחר עצמאי בבורסה הוא מידת החששות, או הפחד. האופן בו מתבצע מסחר על רמת החששות של המשקיעים הוא באמצעות אופציות על מדדים. ישנו מודל מפורסם לתמחור שווי אופציות, ובו מופיעים חמישה פרמטרים: ריבית, שווי הנכס, מחיר המימוש, הזמן לפקיעה וסטיית התקן העתידית. כפי שניתן לראות, ארבעה מתוך הפרמטרים הם קבועים ורק סטיית התקן העתידית משתנה. היות וסטיית התקן מתקבלת כתוצאה ממחיר האופציה שנקבע במסחר, אשר מבוסס בעצמו על ביקוש והיצע, עולה קרנה של רכישת אופציה כשישנה תנודה בשוק המניות.

 

השיקולים שיש לקחת בחשבון לפני התחלת מסחר עצמאי

היתרונות של מסחר עצמאי בבורסה מגוונים, וגם אותם צריך להכיר. מסחר עצמאי בבורסה מאפשר שליטה מלאה על רכישת מניות ומדיניות השקעה, כאשר הפעולות מתבצעות באופן מיידי. העלויות של מסחר עצמאי בבורסה יכולות לעיתים להיות נמוכות יותר משום שהן אינן כוללות דמי ניהול, דמי שמירת ניירות ערך, עמלות שורה או עמלות אי ביצוע. גם בכל הקשור אל מסגרת אשראי יש לסוחרים העצמאיים יתרון, משום שהם מקבלים מסגרת ללא עלות. רכישה או קנייה של מניות דרך מסחר עצמאי בבורסה נעשית באופן ישיר, ואין צורך ביותר ממחשב וחיבור לאינטרנט. לדעת רבים, מסחר עצמאי בבורסה מהווה יתרון משמעותי בשוק המסחר המודרני. התחילו בו במידה ויש לכם גיבוי של איש מקצוע מנוסה, במידה ואתם יודעים להתמקח ובכל מקרה קראו את האותיות הקטנות והראו מוכנות לשעות השקעה רבות. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב